donderdag 19 juli 2012

"Empty"

Sinds mijn goede vriend mij in de steek heeft gelaten voel ik me alleen. Hij kon niet geopereerd worden, en het doet pijn dat als ik op stap ga, mijn trouwe vriend niet in mijn tas zit zodat ik mooie plaatjes kan schieten.

Natuurlijk, ik heb een Slimme Telefoon, maar het is toch niet hetzelfde. Ik mis het krakgeluid dat hij maakte als hij weer een volledig perfect plaatje voor me had geschoten, ik mis het mooie paarse vrolijke kleurtje, ik mis het uitschelden omdat ik zijn kabeltje weer eens kwijt ben geraakt.. Ik mis mijn camera!

En ik weet niet voor wat ik hem moet vervangen. Vriendlief en ik hebben het niet breed, maar ik stel hoge eisen aan een nieuwe beste vriend, zo moet deze minstens net zo goed zijn, al niet beter. Ik moet hem elke dag bij me kunnen dragen, het liefst moet ik hem kunnen opladen, want batterijen vergeet ik. Ook moet hij goed in te stellen kunnen zijn en hoog kunnen presteren.

En misschien heb ik jullie hulp wel nodig. Ik weet niet wat voor merk ik moet kiezen. Aangezien mijn Nikon het na een jaar en 9 dagen voor gezien hield, en ik iemand ken met hetzelfde probleem, durf ik het niet aan om opnieuw voor een Nikon te kiezen. De kwaliteit was zeer goed, ik heb er nooit problemen mee gehad, alleen dan dat mijn lens er mee ophield. En dat terwijl ik hem al een tijdje niet had gebruikt!

En nu lieve lezer, wil ik weten wat voor camera jij gebruikt. Welk merk? Hoe tevreden ben je ermee? Hoelang heb je hem al? Is de kwaliteit goed? Welke prijsklasse ongeveer? Want ik weet het echt niet meer, ik heb een beetje rondgeneusd, en ik kan niks vinden dat totaal aan mijn eisen voldoet.

X, Tot krabbels!

3 opmerkingen:

  1. Ik heb een spiegelreflex van Nikon en ben daar erg tevreden over. Ook heb ik een kleinere camera van Panasonic. Ik ben over de camera's van Panasonic erg te spreken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier een Canon fan :) Ik heb daar een spiegelreflex van en gebruik daarnaast mijn iphone 4s heel veel als camera voor onderweg ;)

    BeantwoordenVerwijderen