zaterdag 7 juli 2012

"In sickness and health"

Je zou toch wel denken dat nu ik niet meer werk, ik meer tijd heb voor mijn blog. Dit is ook zeker zo, en lieve lezer, ik schaam me diep, maar na 3 dagen alleen te zijn geweest heb ik gewoon geen inspiratie op kunnen doen. Ik heb een "Writers Block". Nu heb ik dus maar bedacht om vandaag eens even een site in "De spotlights" te zetten.

Deze site, is voor alle kwaaltjes, zowel in huis als voor ziektes, aandoeningen en dat soort dingen. Altijd als ik iets heb, dan is dit de eerste plek waar ik zoek. Dan probeer ik de dingen uit die er het meest op staan, en tot nu toe heb ik altijd goede resultaten gehad! De nodige clichés staan er natuurlijk ook op, maar over het algemeen heb ik ook hele goede dingen gevonden waar ik nog nooit van had gehoord, maar wat wel echt heel goed heeft gewerkt!

En omdat je het ook voor dingen in huis kunt gebruiken, en voor in de keuken, is het helemaal geweldig! Ik ben echt al járen fan van deze site, dus dit verdient wel een plekje in de spotlights voor mij.

oma weet namelijk áltijd raad
X, Tot krabbels!

1 opmerking:

  1. Oei, er staan wel ernstige fabeltjes op! Een rode wijnvlek in het tafelkleed kun je verwijderen door er witte wijn overheen te schenken . . . ehh, that's not how it works hun. Haha, maar dat is inderdaad een grappige site om drie dagen rond te kijken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen