woensdag 18 juli 2012

"Sletten & Prinsessen"

Sletten & Prinsessen ;; R. Breuer ;; 2008






 Op de achterkant: 

Na het gebruikelijke parcours van vallen, opstaan en opnieuw vallen, besluit Lili, een jonge dertiger, dat het tijd wordt om het heft in eigen handen te nemen. Vastberaden begint ze aan een missie en gaat ze op zoek naar het verschil tussen liefde en seks.
En ze begint met de seks.
Doelgericht stort ze zich in uiteenlopende avonturen, thuis en op reis, met als enige voorwaarde dat er geen liefde mee gepaard mag gaan.
Met dat herwonnen zelfvertrouwen begeeft ze zich uiteindelijk opnieuw op het liefdespad en dat doet ze met de minst voor de hand liggende man die haar pad kruist. Ze wordt verliefd op een soapacteur met een afschrikwekkende reputatie.


Mijn mening:

Ik heb veel van dit boek geleerd. Lili gaat een avontuur aan dat best gevaarlijk is, maar ze slaat zich er doorheen. Ze ervaart hoe het is, seks zonder liefde. En ik vond het wel een leerzaam boek. Ik vind het leuk geschreven, het is een roman, maar wel een met een inhoud. Ik vind zeker dat je dit boek op je lijst moet zetten, want het is gewoon een leuk boek met humor, maar ook met veel leerzame aspecten over seks, en over liefde. In het begin vond ik het een beetje raar, want je word regelmatig mee naar het verleden genomen, maar daar kom je uiteindelijk wel overheen, ik heb hem in 2 dagen uitgelezen, en raad hem zeker aan!

Cijfer: 8 1/2 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten