zaterdag 2 juni 2012

"Oh no! ...I'm pregnant"

Zoals ik al had verteld in mijn voorstel blogje, hebben wij een poes van pak en beet net een jaar die zwanger is.

Ze is nu echt heel erg dik, en liefje ging vanmorgen even voelen aan haar buikje, en voelde er eentje trappen. Echt superleuk!

Mijn beste vriendin en ik hadden gisteren een bananendoos meegenomen van het werk, en daar heb ik een lekker plekje voor haar gemaakt op onze kamer. Die is redelijk donker, dus ook heel koel. Dat is alleen maar fijn voor dat beestje. Voor haar is het nu niet goed om stress te hebben, dus houden we haar boven.

Wel heeft ze hondjelief 2 keer een flinke krabbel gegeven. Waar door hondjelief een beetje bang is geworden voor de poes.

Nu ligt ze lekker in haar doosje en wachten we tot haar lieve kittens er zijn!

Ik hoop dat ik tegen die tijd mijn oplader van de camera heb gevonden (die ik dus kwijt ben :( ). En dat we thuis zijn, zodat als er wat gebeurd we gelijk in actie kunnen komen.

X, Tot krabbels!

7 opmerkingen:

  1. Ja echt heel spannend! Ik ben echt benieuwd hoe de kittens eruit komen te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je comment op mijn blog, leuk! Wat spannend zeg, en wat is ze nog jong om moeder te worden. hoop ook dat je heel veel foto's kunt gaan maken, kunnen we allemaal wegsmelten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa ga ik zeker doen! Alleen ben helaas nog steeds opladerloos. Morgen ben ik gelukkig vroeg klaar met werken, dus dat word een zoekactie door het huis, en als het écht moet heb ik mijn geliefde smartphone nog ;)!

      Verwijderen
  3. Ik dacht dat je zwanger bent maar jou kat. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen