zondag 10 juni 2012

POTD #03

Heb jij deze gemaakt?
Jazeker!
Hoe dan?
Ik heb geen flauw idee!

Vriendjelief ging vanmiddag voetballen met z'n vrienden. Ik heb mijn lieftallige camera natuurlijk al heel lang niet gebruikt, en heb m nog nooit gebruikt op de "sportstand". Dit was dus mijn kans! Het is vandaag mooi weer geweest, en ik dacht, ik ga even lekker mee, kan ik gelijk deze stand van mijn camera uitvogelen.

En dat is denk ik wel gelukt. Ik heb enkele mooie actiefoto's kunnen maken, ik heb er geen tips voor, en heb ook geen tactiek gebruikt. Het enige wat ik heb gedaan, is de bal proberen te volgen en op gevoel mooie foto's proberen te maken (let wel, van de 250 foto's die ik heb gemaakt, zijn er nog 149 mooie foto's over).

Ik moet eerlijk zeggen dat dit nog niet eens de mooiste is, maar aangezien ik de spelers onbekend wil houden, net zoals ik zelf dat wil, vond ik deze wel het mooiste. Het is een actiefoto, en iemand die ik zelf toevallig ook niet ken (Vriendlief heeft veel vrienden), en ik vond dat voetje erg leuk! Een actiefoto die je normaal eigenlijk van de voorkant ziet ;).

Wat vind jij lieve lezer?
X, Tot krabbels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten